Skip to main content

SPREAD THEIR STORY
LIKE GLITTER

BRANDING PAKKET SPARKLE

GENZETERS

THE START
Genzters gelooft er sterk in dat bedrijven, maar ook de maatschappij er op vooruit gaat wanneer de werkvloer een veilige ruimte is voor iedereen, los van gender, huidskleur, achtergrond etc. Dat iedereen een eerlijke kans krijgt om zijn talenten ten volle te ontplooien en in te zetten. Op die manier willen zij bijdragen aan het algemeen welzijn op de werkvloer om zo de productiviteit binnen bedrijven met de beschikbare middelen te verhogen.

Samen zijn we aan de slag gegaan met Branding pakket Shine.

CONCEPTEN

LOGO

SUBLOGO

PART ONE
Voor 3 professionals met elk hun expertise binnen discriminatie, representatie en privilege ben ik aan de slag gegaan met een complete branding. Van moodboard, tot aan logo concepten en een final.

De focus ligt op Gen Z, oftewel de G en de Z. Belangrijk was dat er contrast plaats vond in het logo. Een minimalistisch, eigentijds logo voor zowel man als vrouw.

Belangrijk in het logo is dat je het op kunt splitsen in manbeeld als vrouwbeeld, maar dit ook kunt samenvoegen tot een samenbeeld.