Skip to main content

SPREAD THEIR STORY
LIKE GLITTER

BRANDING PAKKET UNIQUE

SOREINA

THE START
Bij Soreina ga je voor de hele journey van onder andere styling, huidverbetering en make-up coaching.

Via Hannelore, van Boostways Coaching, is Reina bij Cece. terecht komen. Waarbij ze al enige tijd strugglede met haar rebranding, legde ze de opdracht bij mij neer. ‘Concreet wens ik eigenlijk mijn naam “SoReina” te behouden, maar moet de huisstijl anders.’

Samen zijn we aan de slag gegaan met Branding pakket Unique.

CONCEPTEN

LOGO

SUBLOGO

PART ONE
Een uitdaging om aan te mogen werken.

Reina legde de lat erg hoog als het gaat om de branding. Ze was helaas al een aantal keer teleurgesteld door eerdere graphic designers en legde de uitdaging bij mij neer.

Een branding dat de volledige lading dekt, maar ook het Koru-teken bevatte. Het Koru-teken staat voor een nieuwe start, het stimuleren van groei, ontwikkeling en transformatie. Kernwaarden waar Soreina ook voor staat!

De “S” en “R” zijn met elkaar verbonden, want ook verbinding vind Reina erg belangrijk. Je volgt het proces namelijk samen.

Het sublogo is een compactere versie van het basislogo; duidelijk, clean, met nogsteeds de herkenbare elementen als de S en het Koru-teken.

PART TWO
Voor de socials van Soreina zijn diverse templates gemaakt. Reina maakt gebruik van Instagram en Facebook. Waarbij LinkedIn als zakelijk communicatiemiddel ingezet.

Reina zet haar socials in om meer te laten zien van haar diensten. Ze wilde de focus leggen op de behandelingen en de producten, maar ook laat zij een lookbook zien met ‘before’ en ‘after’ om te laten zien wat zij kan.

De templates die zijn ontworpen zijn; behandeling in de kijker, product in de kijker, lookbook, reviews en de make-over.

Naast de feed en story templates voor Instagram, zijn er ook highlight covers ontworpen, een Facebook banner, een LinkedIn banner en voor beide social media kanalen een post-template